Doctor Who: The Edge of Reality
Gebruik de sonische schroevendraaier en sluit je onderweg aan bij de Thirteenth Doctor (ingesproken door Jodie Whittaker) om het universum te redden en de Tenth Doctor te ontmoeten (ingesproken door gastster David Tennant).
Betreed de Chaosverse, waarin de realiteit zelf wordt bedreigd door een serie tijdbrekende glitches, en werk samen met twee formidabele Doctors om een diepgaand mysterie te onthullen.
Ga de confrontatie aan met een angstaanjagende nieuwe dreiging en neem het op tegen klassieke Doctor Who-monsters, waaronder Daleks, Weeping Angels en Cybermen.
Nu voor niet-VR-platforms: Doctor Who: The Edge of Reality bevat gloednieuwe gameplay, nieuwe uitdagingen en nieuwe locaties die je kunt verkennen, met een vernieuwd en uitgebreid verhaal dat voortborduurt op het vorige spel Doctor Who: The Edge of Time.