Doctors and Bartenders Bundle - Bio Inc. Redemption + Crossroads Inn
Crossroads Inn is een real-time managementsim met elementen uit een rollenspel. Het spel bestaat uit twee unieke speltypen die totaal verschillende ervaringen bieden.
In de Sandbox-modus richten gamers zich alleen op het beheren van hun bedrijf en economie - om hun eigen taverne te bouwen, personeel aan te nemen en te begeleiden, de toeleveringsketens te beheren en nieuwe gerechtrecepten te creëren.
In het speltype Campaign is micromanagement slechts een voorbode van een rijk verhaal, want het koninkrijk is in rep en roer en er wordt een machtsverschuiving verwacht. Je Inn trekt al snel de aandacht van belangrijke politieke en militaire figuren, die wanhopig proberen de macht in handen te houden. Gamers worden onderdeel van een grootschalig drama vol politieke intriges, levendige personages, verraderlijke NPC's en gevaarlijke missies geïnspireerd op RPG-games. Je zult zelfs een jonkvrouw in nood moeten redden!
Bio Inc: Redemption is een complexe biomedische simulator waarin je beslissingen neemt over leven of dood. Creëer de ultieme ziekte om je slachtoffer te infecteren en te kwellen of speel als het hoofd van een medisch team en vind hopelijk een geneesmiddel om je patiënt te redden. Word jij de pest of behoud je de mensheid?
Bio Inc. bevat meer dan 600 echte ziekten, virussen, symptomen, diagnostische tests, behandelingen en andere medische aandoeningen: Redemption is angstaanjagend realistisch. Het zal je urenlang boeien en je meenemen in een microscopische wereld van epische pestproporties!