Speel als een dodo en vind en red je verdwaalde baby's op een reeks gevaarlijke bergtoppen! Begeleid ze naar huis terwijl je obstakels en vijanden vermijdt. Met Dodo Peak keer je terug naar de klassieke arcadeplatformers van het verleden, maar met een moderne draai.