Neem je pop mee op spannende avonturen en ontdek verschillende stijlen. Mix en match outfits om de perfecte look te creëren voor elke gelegenheid. Of het nu een dagje strand, een feestje of een magisch onderwateravontuur is, je pop ziet er altijd op haar best uit!
Kleed je pop in mooie rokjes, gezellige truien of glanzende jurken voor een leuke modewedstrijd. Poseer in verschillende kleurrijke scènes en maak je klaar voor een fantastische fotosessie!