In Don’t Starve: Nintendo Switch Edition speel je als Wilson, een dappere wetenschapper die gevangen is door een demon en getransporteerd wordt naar een mysterieuze wildernis. Verken een bizarre, onbekende wereld, gevuld met vreemde wezens, gevaren en verrassingen. Leer hoe je de omgeving en de bewoners die erin leven, kunt gebruiken om te ontsnappen en de weg naar huis te vinden.
Zodra je klaar bent voor een nieuwe uitdaging, breidt Reign of Giants de wereld van Don’t Starve uit met nieuwe personages, seizoenen, wezens, omgevingen en andere uitdagingen.
Als je op zoek bent naar avonturen op zee, kun je in Shipwrecked een nieuwe tropische eilandengroep onderzoeken, zowel via land als via de zee! Laat je niet voor de gek houden door de tropische en op het eerste gezicht veilige omgeving. De wereld ziet er wellicht anders uit, maar is nog steeds meedogenloos.