Kommer du att kunna ta dig till vägs ände och överleva?
I denna psykologiska skräckupplevelse kommer du att gå med tre vänner som är glada över att se sitt favoritband, bara för att möta en liftare på en ödslig motorväg. När milen passerar förbi blir liftarens oroande närvaro olycksbådande, och deras sanna identitet är höljd i mörker.
Soundtracket komplimangerar och det ökar spänningen under de oroande spelsektionerna, det här spelet kommer säkerligen att hålla dig på kanten av din stol. Så släck ljuset, sätt på dig hörlurarna och förbered dig för ett verkligt minnesvärt skräckäventyr.
Oavsett om du är en anhängare av indie-skräckutvecklare eller tycker om att strömma häftiga spel online, är DON'T LET HIM IN ett perfekt komplement till din samling. Missa inte denna uppslukande skräckupplevelse som får dig att gissa ända till slutet.
Var medveten om att Don't Let Him In utforskar teman som skräck, spänning och psykologisk terror. Spelet innehåller grafiska bilder, våldsamma scener och oroande innehåll som kan vara störande eller bekymrande för vissa spelare.