Doodle Devil: 3volution
Toen Doodle God hetuniversum schiep, had Doodle Devil ook wel plezier. Dezelfdeverslavende puzzel-gameplay die Doodle God tot een hit maakte is terugmet een duivelse variant.
Ontdek de zeven doodzonden en zie hoede wereld verpulvert onder je vingertoppen als je duizendenlaaghartige daden creëert. Combineer vuur, aarde, water & lucht om demonen, beesten & zombies te scheppen... en nog veel meer!