Doodle God: Evolution is een unieke uitgave van de welbekende game met niet alleen het klassieke Doodle God, maar ook Doodle Farm.
In deze meeslepende game voor alle leeftijden heb je niet alleen vuur, aarde, water en lucht tot je beschikking, maar ook plankton, zoogdieren en vogels. Mix en match verschillende combinaties van elementen om een maatschappij op te bouwen en de evolutie van de dierenwereld opnieuw te creëren!
Maar pas op: de kracht van creatie heeft misschien onbedoelde consequenties, de uitvinding van het wiel kan zomaar een zombieplaag tot gevolg hebben!