WEK SPELENDERWIJS JE CRIMINELE STAD TOT LEVEN!
Speel als misdaadbaas of politie en kraak meer dan 500 puzzels met je zelfgemaakte voorwerpen. Je bepaalt helemaal zelf hoe je je een weg door de spannende verhaallijnen en diverse spelstanden wilt banen.
Terwijl je je bende opbouwt en geld verdient om de Big Boss van de stad te worden, krijg je het niet alleen aan de stok met de politie maar ook met andere gangs. Achter elke hoek kan een goede agent schuilen die naam voor zichzelf wil maken, of een rivaliserende gangster die je terrein wil overnemen!