Doors: Paradox
Een ontspannend diorama-puzzel-ontsnappingsspel dat zich afspeelt in een rijke wereld vol magie, hoofdbrekens en urenlang plezier!
Je wordt vergezeld door de uitstekende tijdreisgids Zula, die je meeneemt door een onontgonnen portaal naar.. een gezellig bos, en dan een vruchtbare woestijnoase, en dan de toekomst!?
Waar je ook heen gaat, de taak is eenvoudig: los de puzzels op, open de deur en reis naar de volgende spannende locatie. Verdwaal niet, de plek is enorm en vol oude geheimen.