Double Shot Gals
Komt dat zien! Na een zware en drukke week had het vanavond een leuk avondje moeten worden op het kermisterrein van Paradise Park.
Maar dingen verlopen niet altijd volgens plan, en dat is waar dit bizar en sexy verhaal begint! Double Shot Gals bevat korte verhalende scènes, biedt een kermisavontuur met een thema met een knipoog en arcadegameplay, en staat garant voor hilarische en sexy ervaringen.