Double Switch, oorspronkelijk ontwikkeld door Digital Pictures en uitgebracht in 1993, is volledig opnieuw opgebouwd, waardoor het op een nog nooit eerder gezien niveau van videokwaliteit is gebracht.
Double Switch is geregisseerd door Mary Lambert en bouwt voort op de gameplay van Night Trap als een spiritueel vervolg met hogere productiewaarden en een all-star cast zoals Corey Haim, R. Lee Ermey, Debbie Harry en Camille Cooper.
Ervaar Double Switch - 25th Anniversary Edition op een manier die nog nooit eerder is beleefd met een verbeterde videokwaliteit en nog nooit eerder geziene bonusinhoud.