Een onnatuurlijke storm zorgt ervoor dat een avontuurlijke piloot tientallen jaren gestrand raakt in de beruchte Bermuda-driehoek. Trotseer wezens uit de diepte en ontrafel de geheimen van het eiland terwijl je een weg naar huis zoekt.
Down in Bermuda is een eigenzinnig avontuur vol puzzels om op te lossen en mysteries om te ontrafelen. De avontuurlijke piloot Milton komt vast te zitten in een tijdbubbel ergens diep in de Bermuda-driehoek, en hij heeft jouw hulp nodig om te ontsnappen.
Van de makers van het gladde geheimagent-avontuur Agent A: A Puzzle in Disguise.