Dracula's Legacy
Isabella, achtervolgd door angstaanjagende dromen over haar vergeten verleden, reist - samen met haar verloofde - naar een oud spookdorp.
Aan het begin van de gevaarlijke reis valt een angstaanjagend wezen het paar aan en Isabella slaagt er maar nauwelijks in te ontsnappen door de kerkers in te vluchten die diep onder de stad zijn begraven... waar dodelijke vampieren op de loer liggen. Nu is het aan jou: help Isabella een uitweg te vinden, de mysterieuze stad van verloren zielen te bereiken en haar verloofde te redden!