Aarde, water, vuur, wind, maan en zon. Deze vier magische stenen en de goden van de maan en zon brachten voorspoed in Megalith. De inwoners van het land leefden daardoor gelukkig en in vrede. Maar toen Nebiros en zijn leger verschenen, verging het vredige leven snel.
Om Nebiros' opkomst te stoppen besloot de god van de zon vier drakenridders aan te wijzen en ieder van hen te voorzien van een magisch wapen. Deze drakenridders trokken er samen opuit om Nebiros te verslaan.