3.. 2.. 1.. Vecht!
Er zijn enorm veel personages, maar houd er rekening mee dat hun verschillen voornamelijk cosmetisch zijn (ze hebben geen unieke aanvallen/bewegingen), ze hebben echter verschillende lichaamsgroottes, wat wel van invloed is op het spel.