Verhaal
De ridder Zephy behoort tot een orde die op heksen jaagt - deze heksen zijn vervloekte wezens omdat ze draken op de wereld brengen.
Tijdens een missie wordt Zephy ernstig gewond door een draak, maar op het laatste moment gered door twee heksen die hem drakenbloed toedienen - een magische substantie die hem van de dood redt en hem nieuwe heksenkrachten geeft.
Nu zijn lot is verbonden met dat van de heksen, sluit Zephy zich met tegenzin bij hen aan. Samen vechten ze tegen massa's vijanden: een rijk dat de heksen, gewetenloze drakenjagers en de machtigste heks aller tijden wil vernietigen.
Maak de innerlijke draak wakker: spelers kunnen hun drakenvertoning vullen tijdens gevechten en zo de kracht van draken gebruiken om hun pantser aanzienlijk te versterken en speciale vaardigheden te ontgrendelen! Bovendien kunnen spelers zichzelf transformeren wanneer ze weinig gezondheid hebben en zo nog krachtigere aanvallen uitvoeren met een verzwakte verdediging.