Teken li
Navigeer door 40 unieke levels, elk met verschillende obstakels en vereist nieuwe strategieën om te overwinnen. Elk level biedt een nieuwe en spannende uitdaging.
Verbeter je tekenvaardigheden naarmate je verder komt in het spel. Precisie en creativiteit zijn essentieel om de ballen met elkaar te verbinden en elk level te voltooien.