Maak je stapels gereed, kies je groep en bereid je voor op de strijd! Dream Tactics innoveert het tactische RPG-genre en biedt een waaier aan personage-personalisering, strategische gevechten en tactische kaartcombo's om te verkennen.
De Droomwereld loopt gevaar! Het is aan onze onwaarschijnlijke held, Neru, om een geweldig team samen te stellen om de Kussen-legioenen te verslaan en de Droomwereld te redden van zijn onvermijdelijke ondergang.
Het enige probleem? Neru heeft misschien niet erg goed opgelet bij het leren van de magie van de Droomwereld en heeft bijna geen tijd meer tot de vernietiging ervan!