De Dreamcutter, een mysterieuze zeis met een bijbedoeling, geeft zicht op verleidelijke beloningen en een kans om te ontsnappen. Maar welke vreemde gevaren en exotische confrontaties tref jij in je eigen geest aan? Dreamcutter is een intens zijwaarts scrollend platformspel boordevol actie dat CG-scènes van een visuele roman combineert met macabere thema's en gevatte dialogen tussen personages. Je stapt in de fraaie schoenen van Haley en duikt samen met je vriendin Lucia in de meest duistere delen van Haley's onderbewuste.
Gebruik de Dream Combo om veel punten te krijgen, verzamel munten om upgrades te kopen en kom op hogere platformen door je zeis in muren te steken, te zwaaien, te slepen, te zweven en meer! Allerlei verleidelijke momenten staan je te wachten in dit droomlandschap, maar kun jij het later nog levend navertellen?