Dreamland Farm
Je bent uit de grote stad gekomen om de boerderij van je oma over te nemen - een behoorlijk dappere zet voor een stadsmens! Het is maar goed dat deze plek alles heeft wat je nodig hebt. Met een paar goede gereedschappen op zak kun je beginnen om het je eigen te maken. Plant gewassen, zorg voor schattige dieren en vergeet niet om deze uitgestrekte groene vlakte te verkennen.
Ben jij er klaar voor om de geheimen van Dreamland Farm te ontdekken en er verliefd op te worden, net als je oma?