Drunken Fist 2 : Zombie Hangover
De aangeschoten capriolen van Drunken Fist zijn terug met een meedogenloze wraakzucht, wanneer je de rol aanneemt van een rocker met een kater in Drunken Fist 2: Zombie Hangover! Je wordt wakker in een stad vol ondode hordes, en het is jouw taak om door de straten te strompelen en de zombies ervan langs te geven met de onverschrokken overtuiging zoals die je alleen van een dronken bui kunt krijgen.
Drunken Fist 2: Zombie Hangover barst van het bloed, ingewanden en afgerukte ledematen in een luchtige stijl met weinig polygonen. Het is survival horror met een eigen draai, met beat-em-up-actie die gebruikmaakt van physics en ragdoll-animaties die een sobere speler nooit serieus zou kunnen nemen. Het is tijd om zo veel mogelijk flessen alcohol leeg te zuipen, eten te vinden om je op de been te houden, en op een of andere manier meer vechtlust op te brengen dan je ondode tegenstanders. Het is je natuurlijk vergeven als je af en toe vol op je gezicht gaat.