Het is het jaar 1984. Eenden gaan de strijd aan in een chaotisch gevecht voor ROEM en GLORIE. Laat het publiek zien wat je in huis hebt door je gevederde vrienden uit de weg te ruimen met een BELACHELIJK AANTAL WAPENS. Na één schot ga je KOPJE-ONDER. Dit is DUCK GAME. De game is eindelijk te spelen op de Nintendo Switch, met meer LEVELS, meer GEWEREN en meer GEKWAAK.