Duck Hunting Challenge
Pak je spullen, roep je hond erbij en maak je klaar voor een van de beste jachtexpedities ooit. Duck Hunt Challenge bevat een meeslepende carrièrestand, alsook een leuke Quick Hunt-stand. Samen met de betrouwbare jachthond reizen spelers door de VS om hun vaardigheden te verbeteren en nieuwe uitdagingen vrij te spelen.