Sluit je aan bij de dappere eend in Duck Run, een spannend avontuur vol gevaarlijke vallen en uitdagende levels, verspreid over 40 actievolle niveaus. Je missie is om de dappere eend veilig door elke hindernis te leiden terwijl je de tijd bijhoudt. Spring, sprint en ontwijk slimme obstakels terwijl de snelheid en moeilijkheidsgraad toenemen, wat je reflexen en strategie op de proef stelt. Met eenvoudige en intuïtieve besturing is Duck Run gemakkelijk op te pakken, maar moeilijk te beheersen. Volg je voortgang met de in-game timer en daag jezelf uit om je tijden te verbeteren. Kun jij de eend in recordtijd naar veiligheid leiden? Verfijn je vaardigheden en confronteer moeilijkere vallen naarmate je verder komt in dit snel-paced avontuur vol spanning!