Duck Souls+ is een razendsnel, actie-platformspel over een kleine eend met een ongelovelijke vaardigheid om te haasten en met een missie, om alle eieren te vinden en zijn soort te redden.
Duck Souls+ is gesitueerd in een schattige en dodelijke fantasiewereld, waar veel valstrikken de vleugels van jouw lijf zullen rukken, terwijl jij stuntelt om het breekbare, kwetsbare ei te pakken.