Je zal keer op keer dezelfde keuze maken om te beslissen wat de zoon moet worden: een lampaansteker of een ladingschrijver. In eerste instantie kan het lijken alsof de situatie je helemaal geen keus laat. Trek echter niet te snel conclusies, neem de tijd om erover na te denken om dan misschien je verhaal in kleur te zien.