Dungeon Escape biedt tal van uitdagingen die zich steeds in één scherm afspelen en zo vaak als nodig opnieuw kunnen worden geprobeerd. Ga dood en probeer het nog eens, leer van je fouten en voel hoe je je vaardigheden met elke poging verbetert. Kun jij de vele proeven die je wachten doorstaan?