Dungeon Warfare
Dungeon Warfare is een uitdagend tower defense-spel waarin je als meester van de kerker je eigendommen beschermt tegen inhalige avonturiers.
Naarmate je jouw kerkers in de wereld zuivert van irritante indringers, krijg je de beschikking over sterkere vallen en duivelse hulpmiddelen.
Wil je er liever wat beweging in brengen? Plaats vallen die de machtige krijgers in de pikzwarte afgrond slingeren: springveerval, harpoenval, duwval.
Stel je eigen moeilijkheid samen door 12 verschillende moeilijkheidsrunen te combineren voor meer uitdaging.
Ontgrendel meer dan 30 prestaties voor ieder niveau: van casual spelers tot hardcore gamers.