Dustoff Heli Rescue 2
Kruip achter de stuurknuppel van een gevechtshelikopter en begeef je achter vijandelijke linies terwijl je zwaar onder vuur genomen wordt! Speel door 35 spannende missies waarbij je onder meer gijzelaars moet redden, luchtsteun moet bieden, konvooien moet beschermen of vijanden moet uitschakelen.