Dusty Raging Fist
Dusty Raging Fist is een snelle actiegame in 2D. Speel deze game met maximaal drie spelers in de lokale coöpstand. Doe een beroep op je ondersteunende personages om vijanden te vellen. Verzamel en gebruik elementaire krachten en bewakers die je kunnen helpen op je missie.
Toen de donkere manen verschenen, wisten Dusty, Darg en Kitsune dat er iets goed mis was. Een oud kwaad uit een ver land dreigt de vrede van Double Bill Town te verstoren. Aangespoord door een bezoek van de hulpeloze Elijah gaat het trio op zoek naar de hulp van de ijzeren ridder. Onderweg moeten ze de strijd aanbinden met schurken, komen ze oude krachten tegen en moeten alles op alles zetten om de boel te redden.