Dynamite Fishing - World Games
Stort je in deze wilde visactie en storm over de zeven zeeën. Vliegvissen is saai! Grijp je wapens en explosieven: we gaan vissen in REDNECKSTIJL! Vergeet idyllische vijvers of schitterende koraalriffen. Dynamite Fishing – World Games voert je naar de beste visstekken in de hele wereld, inclusief een geweldig jungle-avontuur! Kies je favoriete personages en boten, verken de meest gewaagde scenario's en vang zo veel mogelijk vissen.
Dynamite Fishing – World Games volgt de traditie van haar succesvolle voorganger Super Dynamite Fishing en biedt spelers de krankzinnigste en leukste visactie. Jaag en sla allerlei vissen (van baarsen tot haaien) aan de haak en laat ze met een grote KNAL naar het strand vliegen! Ze zullen wensen dat ze een vredig leven in een aquarium hadden geleid. Verzamel munten om je topassortiment met krankzinnige explosieve wapens uit te breiden en de zeebewoners op epische wijze uit te schakelen. Het is jij tegen hen, dus aarzel niet om TNT, kernraketten of andere verrassingsmunitie in het water te smijten. Het gevecht tegen de schubbige monsters is begonnen! Laat zien wie de baas van de oceaan is!
WAARSCHUWING! Alle vissen in deze game zijn getrainde stuntvissen! Probeer thuis niet dezelfde of vergelijkbare stunts uit te voeren... je goudvissen zullen het niet leuk vinden!