EMPTY SHELL gooit je in een donkere industriële omgeving, een geheime faciliteit op een Japans eiland in de middle of nowhere. Elke vrijwilliger heeft een contract getekend voor een "hersteloperatie" zonder op de hoogte te zijn van de details.
Ze zeiden dat deze faciliteit al tientallen jaren verlaten was, maar toen het er eenmaal stond, werd het meteen duidelijk dat er iets mis was.
Ontdek de duistere geheimen van de jaren dat de faciliteit actief was, tot aan het ongeval dat leidde tot de extreme gevolgen waar jij bij betrokken bent.
Donkere gangen en koude kamers. Afschuwelijke wezens en bloedige gevechten. In deze roguelite survival-horror wachten puzzels om op te lossen, uitrusting, logboeken en documenten om te herstellen.