Draken hebben de wereld veroverd!
EarthNight is een epische 2D-platformgame over de drakenapocalyps en brengt een ode aan klassieke arcadegames. Onder het juk van de draken wordt de mensheid naar de ruimte verbannen, maar Sydney en Stanley hebben er genoeg van om daar gedwongen te moeten leven! Ze besluiten terug te keren naar de aarde en onderweg zoveel mogelijk draken te verslaan.