Ecchi Memories: Leg de kaarten binnen de tijd bij elkaar in dit geheugenspel. Het wordt moeilijker naarmate je verder komt... Als het je lukt binnen de tijd, zie je iets wat je ogen nooit meer zullen vergeten.
Ecchi Paradise: Hoe pittiger de foto, hoe hoger de moeilijkheidsgraad. Probeer alle puzzels te voltooien en wees niet te streng voor jezelf als je niet snel klaar bent. Neem de tijd.
Ecchi Secrtes: Het ontdekken van de waarheid is nooit eenvoudig... hoe verleidelijker de geheimen, hoe groter de uitdagingen waarmee je te maken krijgt. Ontrafel alle mysteries om te ontdekken wat de meisjes verbergen en bereid je onderweg voor op een heleboel foto's.
Ecchi Time: Geniet van je dag met de 5 meest verleidelijke meisjes en kijk wat ze doen terwijl de tijd verstrijkt. Met dit buitengewone uurwerk kun je jezelf volledig uitdrukken door het display en de achtergrond van de klok aan te passen aan je unieke persoonlijkheid en voorkeuren.