Een cyberpunkavontuur
Eden Genesis is een platformgame gericht op snelle beproevingen, snelle reflexen en een rijk verhaal in een cyberpunkwereld die wordt gedomineerd door neonlichten en bedrijven. Neem de leiding over Leah, een jonge cyborgdame, en overwin uitdagende beproevingen om haar corrupte geest te bevrijden!
Je speelt als Leah, een jonge cyborgdame die meedoet aan deze experimentele behandeling om een remedie te vinden voor wat augmented people doodt. Overwin de beproevingen om uw volledige geestspotentieel te ontsluiten en de corruptie te elimineren die voortkomt uit de implantaten die uw neuronen vernietigen.
Snelle gameplay - Eden Genesis biedt een wijde wereld vol beproevingen die anticipatie, snelle reflexen en stalen zenuwen vereisen. Deze secties bevatten zowel gevaren voor het milieu als voor de vijand, naast hectische platformpuzzels. Spelers moeten ze overwinnen om de ziekte van de hoofdpersoon te genezen.
Responsieve bediening - De game heeft een intuïtief levelontwerp zodat spelers kunnen genieten van nauwkeurige bewegingsbediening. Naarmate je vaardiger wordt en Leah meer neuronverbindingen vrijmaakt, kun je met Eden Genesis elke keer dat je aan een proef begint, nog snellere voltooiingstijden behalen. In een game met zo'n schaal en platformactie zijn responsieve besturingen een must-have, die nauwkeurige bewegingen en gevechten mogelijk maakt.
Een uitgebalanceerde platformgame - Hoewel elke speler het einde van het spel kan bereiken en het hoofdverhaal en talloze secundaire fasen kan voltooien, is het waar dat Eden Genesis wat extra content biedt voor veeleisende spelers. Veel van de beproevingen zijn optioneel en bieden een moeilijkheidsgraad die alleen de meest ervaren mensen kunnen overwinnen. De belangrijkste speelbare en verkenningskern is echter ontworpen om voor alle spelers toegankelijk te zijn.
Diep verhaal - Eden Genesis heeft een verbluffend plot met filosofische thema's en debatten over wat ons tot mensen maakt en de grenzen van wetenschap en technologie. Zoals elk goed cyberpunkverhaal doet Eden Genesis de speler de realiteit in twijfel trekken en onzekerheid laten bestaan over de toekomst.
Futuristische setting - De wereld van Eden Genesis presenteert een toekomst waarin technologische megabedrijven elk aspect van het dagelijks leven domineren. Neonlichten en cybernetische implantaten zijn de hoofdrolspelers van een uniek artistiek 2D-ontwerp, dat leven geeft aan een meeslepend cyberpunk-universum.