In deze geweldige third-person-avonturengame help je Eekeemoo om zijn vrienden te redden uit de klauwen van de gemene Dark Shard! Je missie brengt je diep in de vier lugubere werelden van de Dark Shard.
Je helpt Eekeemoo om puzzels op te lossen, opdrachten te voltooien en tegen het leger ondoden en angstaanjagende eindbazen te vechten!
Wees moedig! Als je Eekeemoo's vrienden ontmoet en vrijlaat, kun je hun krachten gebruiken om komende problemen het hoofd te bieden. Er zijn vier vrij te spelen personages met elk hun eigen kracht.