Eggggg - The platform puker
Gilbert heeft een heftige allergie tegen eieren. Als hij ze eet, kotst hij werkelijk alles onder. Hij vlucht weg bij zijn gemene tante Doris om naar een verjaardagspartijtje te gaan en hij moet zijn bovennatuurlijke kotskrachten gebruiken om te overleven in een wereld vol cyborgkippen... juistem.