Ze ruïneerden wat ooit een prachtige plek was. De aarde explodeerde en viel uiteen in rotsblokken. Het enige dat overbleef was de kern... Nadat een buitenaards wezen genaamd Asteri een stem hoort, krijgt ze haar nieuwe Egglien-krachten en gaat ze op een missie met haar vriend om de kern terug te brengen tot wat ooit een geweldige planeet was.
"Egglien heeft een eenvoudig uitgangspunt maar met een perfecte uitvoering; responsieve besturing, retro beelden en een catchy soundtrack."