Leid Elden op een missie door een verwoest land om zijn moeder te redden van oude verschrikkingen. Neem deel aan brute, technische gevechten en beheers eldritch-magie terwijl je het Forgotten Path bewandelt. Elden verkent niet-traditionele verhalen door middel van indirecte methoden, zoals het lezen van een geïllustreerd boek in een taal die je niet verstaat. Het gevecht is meer gebaseerd op reactie dan op actie. Strategisch gezien moet je je uithoudingsvermogen en positie beheren om de kunst van het pareren onder de knie te krijgen of om het perfecte moment te vinden om toe te slaan. Elden: Path of the Forgotten is visueel geïnspireerd door klassieke 16- en 8-bits games en is een prachtige, meeslepende, donkere wereld die erop wacht om ontdekt te worden.