Gebruik een verscheidenheid aan moordinstrumenten en vaardigheden om je metaal te testen tegen torenhoge, huiveringwekkende bazen. Verken een verwrongen Lovecraftiaanse wereld gehuld in duisternis en waanzin. Met RPG-elementen kun je je gevechtservaring naar wens aanpassen, van het uiterlijk van je personage tot vaardigheden, statistieken en wapens.
Glorie en rijkdom wachten op degenen die het vereiste bloed en lef kunnen vergieten om het te verzamelen.