Thuis zullen we niet langer meer kunnen overleven.
Element is een real-time strategiegame in de ruimte voor mensen die geen tijd hebben om een real-time strategiegame in de ruimte te spelen.
Element is een prachtig vormgegeven real-time strategiegame in de ruimte met een focus op simpele, toegankelijke gameplay.
Element is voor liefhebbers van adembenemende, origineel uiziende games. Het is voor mensen die geïnteresseerd zijn in ruimte- en strategiegames, maar niet de tijd hebben om die te spelen. Het is ook voor spelers die graag raketten willen afvuren en dingen willen opblazen.