Enchanted in the Moonlight - Miyabi, Kyoga & Samon -
Je bent een doodnormale meid van 25 die werkt in een bibliotheek om je familie te ondersteunen. Dat alles verandert wanneer knappe mannen je redden van kwaadwillende Spirits! Je redders blijken echter meer te zijn dan het oog doet vermoeden... Zij zijn namelijk ook Ayakashi Spirits.
Volgens hen ben je gezegend met magisch bloed waar demonen alles voor doen om het te krijgen. Deze mannen bieden je bescherming, maar alleen in ruil voor iets van onschatbare waarde. Ben jij klaar om een verboden deal aan te gaan met de Ayakashi?