Enchanting Mahjong Match
Geniet van het klassieke combinatiespel in Enchanting Mahjong Match. Het belangrijkste doel van de game is om gelijke tegels met lijnen te verbinden, zodat ze van het bord verdwijnen. In Enchanting Mahjong Match kan de lijn slechts twee keer van richting veranderen - of minder vaak, natuurlijk. Dit spel is ook bekend onder de namen Mahjong Solitaire, Shisen-sho, Onet en Lianliankan.
In de game kun je 28 schoonheden krijgen met namen van oude Chinese sterrenbeelden. Haal een beoordeling van drie sterren om deze hemelse schoonheden te winnen!
Enchanting Mahjong Match wordt je perfecte metgezel voor elk moment, of je nu urenlang of slechts enkele minuten speelt!