De gebeurtenissen in Maple Creek zijn nu een jaar geleden. Maar de afgelopen paar maanden is onze rechercheur de demonische predikant die ze een jaar geleden bevocht, weer op het spoor. Hij is haar echter steeds één stap voor.
Toen ontdekte ze een verlaten camper op het midden van de snelweg. Er zaten enorme klauwafdrukken op het dak en de spullen van de verdwenen familie lagen overal. Alles wees erop dat deze sporen nog vers waren.
Toen de rechercheur in het park was, voelde ze dat ze in de gaten werd gehouden. Sinistere schaduwen loeren achter het betoverende landschap van het park en de schuwe blikken van de nogal beleefde medewerkers. Is deze plaats verbonden met Maple Creek en de predikant?
Wie is de geheimzinnige gevangene die ze in het bos ontmoet? Een stalker, of een mogelijke bondgenoot? Is ze slechts een pion in een buitenaards spel, of ontdekt ze eindelijk wat deze duistere gebeurtenissen betekenen?