MYSTIC ACADEMY: ESCAPE ROOM
Je wordt wakker in een ruimteschip zonder herinneringen. In deze escape room met een sci-fi setting moet je je verleden onderzoeken door verschillende puzzels op te lossen. Ga jij ontsnappen?
Jij bent de proefpersoon. In deze escape room in een donkere omgeving moet je verschillende puzzels oplossen om te ontsnappen uit het onderzoekscentrum waar je vastzit. Ga jij ontsnappen?
Je gaat een tijdmachine stelen. In deze escape room moet je door de tijd reizen, mysterieuze plekken verkennen en puzzels oplossen om ongekende schatten te verkrijgen. Kom jij levend terug?
Je werkt niet in een reguliere lopende band. In deze escape room onderzoek je wat er werkelijk wordt vervaardigd in een geheime fabriek, verken je mysterieuze plekken en los je puzzels op. Ontdek jij de waarheid?