Ethan: Meteor Hunter
In Ethan: Meteor Hunter ben jij Ethan, een rat die door contact met meteorieten gebruik kan maken van telekinese: als hij de tijd heeft stilgezet, kan hij de voorwerpen rondom hem verplaatsen.
Manipuleer de wereld met eindeloze mogelijkheden. De levels volgen geen scripts en zijn op verschillende manieren te voltooien, zodat je helemaal vrij bent om tot je eigen oplossingen te komen.
Geniet van de unieke mix van nauwkeurige platformactie en op fysica gebaseerde puzzels. Misschien gaat het een paar keer mis, maar als je een level hebt gehaald is de voldoening des te groter.