Etrian Odyssey HD is een remaster van de tijdloze avonturen in een labyrint dat alles opslokt.
In een uitgestrekt en vruchtbaar land ligt Etria, een vredig dorpje dat plotseling beroemd werd door een opzienbarende ontdekking. In het woud naast Etria was een scheur ontstaan die als een gapende muil naar beneden leidde. En dat was nog maar het begin...
Zij die geruchten opvingen over het labyrint van Etria begonnen ervan te dromen het te verkennen. Rijkdom, roem, prestige... en een belofte: de ware avonturiersgeest, van het leven op het scherpst van de snede.
Stel een groep avonturiers samen uit negen verschillende personageklassen. Creëer een overlever in het wild, een schilddragende beschermer, een met een zweep uitgeruste duistere jager en meer. Ga op ontdekkingstocht door de vele lagen van de kerker en trotseer het onbekende om de waarheid achter het Yggdrasil-labyrint te ontdekken.