Creëer eindeloze avonturen met de Etrian Odyssey Origins Collection!
Verken het rijke begin van deze RPG-franchise met remasters van drie tijdloze avonturen die spelers inspireren om op ontdekkingsreis te gaan, diepe kerkers in kaart te brengen en teams samen te stellen voor tactische gevechten. Leid een gilde van avonturiers en ga op zoek naar zeldzame schatten en geheimen in de diepten van een enorm, uitgestrekt labyrint. Doorkruis de omgeving en breng deze in kaart terwijl je grote en kleine vijanden tegenkomt in turn-based gevechten en keer daarna terug naar het dorp om uit te rusten, materialen te verkopen voor betere uitrusting en je team te beheren. Maak een keuze uit de verschillende helden om het juiste team voor je avonturen samen te stellen.