SOULFLAME-MECHANISME
Hanteer je Soulflame, ontketen buitengewone krachten en duik in het ontroerende verhaal van twee geestverwanten. Leid de kinderlijke ziel Ki op een reis door het prachtige en spookachtige hiernamaals in deze unieke 2D-puzzelplatformgame.
Vertraag de tijd, richt en ontketen de mysterieuze kracht verborgen in elk kristal dat je tegenkomt met het unieke Soulflame-mechanisme. Raak meerdere kristallen tegelijk en experimenteer met hoe hun energieën combineren.
Prachtige omgevingsachtergronden in combinatie met prachtige handgetekende illustraties brengen de omgeving van Ki en Evergate tot leven.